2016. június 22., szerda

A hiperaktív

nah...

Ez meg itten a másik (legkisebb) Tamigyerök nótája.
Ezt még kb akkor vette fel mikor olyan 14 és fél éves volt.
Akkor nem is vett fel többet, mert előfizetős a dalok többsége. Szóval mostan már rábeszéltem, hogy én fizetem, csak énekeljen, de azt mondta úgyis megy a nyáron melózni, akkor majd elkezdi előfizetni és akkor énekel nekem sokat. Mondtam jó.

Van még pár felvételem a telefonomon, még fiatalabb korából is, fogalmam nincsen hogyan tegyem fel ide, de majd kitalálom. Már ha kedves barátok és rokonok között igény van rá. Mert én elfogult vagyok és sokat hallgatom csak úgy őket meghatódva...

http://www.smule.com/recording/rihanna-ft-mikky-ekko-stay/137722468_165660326



Nincsenek megjegyzések:

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...