2016. május 4., szerda

Na mostan megjött a jóidő

... és ezt vártam, hogy nekiessek az ingyér kapott leharcolt étkezőasztalnak meg székeknek.
Jól megdolgoztam érte, szétszedés-alapozás-két réteg festés-huzatcsere-összerakás
Még az asztal holnap lakkréteget kap, a székekre rá kell csavarozni az ülőkét most csak ráraktam, hogy lássam egyben - már most imádom. Bali lehurrogott mikor először meglátta az anyagot amit a szék áthúzásához vettem, de szerintem csak nem tudta elképzelni a végeredményt. Azt mondta, olyan a mintája mint egy otthonkának.
Na de majd most ha hazajön le lesz nyűgözve.
Éppen olyan lett amilyennek elképzeltem, csak állok és gyönyörködöm.
Iszonyat k...ára elfáradtam egész napos meló volt, de megérte.
Megyek zuhanyozni mert még az orrom hegye is fekete...









5 megjegyzés:

Igazi Trebics írta...

Nagyon ügyi vagy!! :-)

mrs gyrmur írta...

Le a kalappal, hogy te milyen ügyes vagy!

Mami írta...

Igen.
Meg is veregettem a saját vállamat. :D

Bóbita írta...

Aszta! Te nagyon tudsz!!!

Unknown írta...

Nagyon jók a színek. A sötétítő, az asztal lábai... Az anyag a széken meg fényt visz az ebédlőbe.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...