2015. december 16., szerda

Szössz


Kisvendégnek megyünk:

- Mit vigyünk? Bort? Meg gondoltam esetleg egy virágot...
- Vigyünk bort meg sajtot.
- Miért pont sajtot?
- Mert a virágot nem lehet megenni...
- Jah...a vénasszonyok már így gondolkodnak?

Amúgy meg....nem is vagyok vénasszony:

/karácsonyszelfi//jó, mondjuk mackónadrágban, smink nélkül nem teszek nektek képet/


A party meg jóvót...


Amikor angolból jövünk magyarra:

"Most ez meg miért nem áll be a nyamvadt parkolóba? Már kétszer ráfényeltem...."

"Nem maradt annyi szoba már a gyomromban a többi kajának..."



A férj megmondja:

"Lányok ma gyűlés este nyolckor a konyhában. Tréninget tartok, hogyan kell karácsonykor hozni nekem a sört."

Gyerek megmondja:

- Bakker mi vagyok én Al Bundy?
- Nem apa, ha az lennél anya és a kutya is kérne...



Reakció Kövér Ákosra:

- Ezek hülyék, de komolyan? Vagy nem volt anyjuk? Az anyjuk helyében jól segberúgnám mindet...
- Ne húzd fel magad. Mindig lesznek ilyen ősparaszt férfialfahímek. Valszeg anyukájuk azért nem rúgja seggbe őket, mert ilyen mamaszemefényemitkérszvacsorára anyukájuk volt. Ezt várják az asszonytól is. Főzzön, szüljön, neveljen. Aztán meghálálják annyival, hogy néha megemlítik, hogy minden erős és sikeres férfi mögött áll egy nő, meg a hátország, meg ilyen hasonló baromságok...ezzel néha be is tudják tömni a szánkat...meg néha mással is. 
A legtöbb okos nő meg tulajdonképp leszarja. Azoknak úgyse kell egy ilyen faszkalap.
Nálunk is te hordod a nadrágot, legalábbis elméletileg. Nem azt mondom, hogy egy férfinak nem lehet fontos, hogy férfi legyen. Azt is elhiszem, hogy egy erősebb, sikeresebb nő mellett még nehezebb teljesíteni esetleg. Hát legyen férfi a talpán... Szerintem csak ez a bajuk. A sok puhapöcsű faszkalapnak nem áll fel, ha ötszáz pénzzel többet kap az asszony. 
Szerintem az ilyeneknek pusztán derogál, hogy a nőkkel szemben is fel kell venni a kesztyűt. Bár én nem keresek többet mint te, voltam otthon négy gyerekkel nyolc évet és minden percét élveztem, azért azt mondom, hajrá csajok... Remélem, hogy a sok okos nő beledöngöli az ilyen faszkalapokat a földbe egy napon... És nem azért mert én le akarok menni a bányába dolgozni, hanem mert ha akarnék, megtehetném. És nem adom a melltartómat, se az ajtónelőremenést, se azt, hogy fényesre nyalják a seggemet ha akarnak valamit...jah, és hogy el ne felejtsem, azért, hogy az ükükükunokám ha lány, akkor is vezethessen csillaghajót...
Ennyi.
- őőő...várjunk csak...Mi az, hogy elméletileg???



2 megjegyzés:

Unknown írta...

Che bella gnocca!! :)

Mami írta...

Grazie :))))))

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...