2015. június 13., szombat

"Öregedel"

Azon kaptam magam, hogy Miss Marple-t nézek* és közben horgolok...
Mondjam tovább?

Aszonta a férj, most már vehetek otthonkát meg mamuszt.
Mondtam neki, majd ha ő vesz bajuszkötőt meg hálósipkát.
Nagyon klassz nyárirucit vettem az otthonka helyett, a negyvenediken felveszem, bár az még egy hónap. Szeretem az új ruhás érzést. Az új táskás meg új cipős érzést is.
Elmennék akkor nyáresti kiülős-olaszvacsorázni utána tengerpartos-csavartfagyizni, de nem tudom a férj olvassa e a blogomat.
15 éve nem voltam fodrásznál, bejelentkeztem.
Döntöttem, levágjuk.

Haza?
Még nem tudjuk...
...de adddig is:






















*igazi szép angolsággal beszélnek benne, nyelvi továbbképzés ha úgy tetszik...


11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most nem azért, de szerintem ezekből a csukákból simán lehetne pénzt csinálni...

Mami írta...

Lehet. Az első pár pömpinek készült.
A következő két párat is lenyúlta a lányom a gyereknek.
Aztán kettő pár megy haza csomagban barátokhoz.
Egy további már elkelt pénzért, de csak mert a szakácsnőnk nem fogadta el ingyen.
Az ebayen láttam 8£-ért, az enyém kicsit más.
Nem tudom.
Elég könnyű és hamar kész, de az alapmintát (amit egy csaj magyarázott el portugálul a youtube-on) megszenvedtem és aztán teljesen át is alakítottam, mert nem tetszett.
Szóval ez már saját forma, saját minta.
Gondoltam csinálnék még. Legalább lenne egy kislusz pocket money mittudomén újabb nyáriruhára...persze, meg újabb gombolyagokra.

Mami írta...

*kis plusz

Bóbita írta...

Örülök! Neked örülök! A Maslow- féle piramisnak már a tetejénél jársz! De jó!

Névtelen írta...

Aztán mi az, hogy magyarul olvasod a herripottert?! Tessék szépen belekezdeni angolul, annál jobb nyelvgyakorlás nincs is! (na jó, de van: Terry Prachett) A cipők királyul néznek ki, ha az enyémek nem lennének már túl nagyok, rendelnék én is...

Tableno

Mami írta...

Magyarul olvastam még otthon teee. Szót se tudtam még akkor angolul nem hogy olvassak. Mr Prachett már megyeget angolul is.
Gondolkoztam csinálok cipôt nagyobban is, olyan kis csúszásgátlós festéket raknék az aljára, de még nem mertem nekiállni.

Névtelen írta...

Ja bocs, csak a cipős fénykép hátteréből vontam le elhamarkodott következtetéseket... :)

Mami írta...

Meg van bocsátva ;)
Azért elhoztam az összes könyvemet ide. Nem lett volna szivem otthagyni ôket.

Névtelen írta...

Szuper csaj vagy!

Gergő írta...

Tényleg király kis tipegők. 44-es méretben is van? :) Szerintem is jól menne az e-bayen. Nem tudom, mennyi energiád és időd van elkészíteni őket, de egy próbálkozást megérne.

"Döntöttem, levágjuk." - a kontextus félrevezető egy kicsit. Nem egyértelmű, de csak remélni tudjuk, hogy a hajadról és nem a férjedről van szó. :D

Egyébként imádom Miss Marple-t!!!

Mami írta...

Gergő, energiám lenne, időnek vagyok híjján...
A hajamról...
Mindig is tudtam, hogy rokonlelkek vagyunk...nagyon...

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...