2014. augusztus 7., csütörtök

Szössz

...kicsit sok borotvahabot tett George az arcára. Konkrétan a fél flakont szerintem. Lelógott a mellkasáig.
Andy hátranéz, és kissé megriad: - Bloody hell it is far to much George. You look like a bloody Father Christmas.
(A pokolba is ez túl sok George! Úgy nézel ki mint egy francos Télapó!)

Értem én

Andy - ...she is definitely not my cup of tea
I say - Yes I understand you...
Andy - Really? Did you catch it?
I say - ...I know.. It is weird ...to understand you bloody Liverpool chick...

(- Ő egyáltalán nem az én csésze teám - /ha valaki nem szimpi, még nem hallottam így, de azért nem nehéz az ilyeneket kitalálni, hogy értik/)
- Igen értelek...
- Tényleg? Vetted?
- Igen tudom... fura... érteni téged francos Liverpool-csaj)

Nincsenek megjegyzések:

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...