2014. augusztus 3., vasárnap

Mai elmélkedés


Változom...
...nem bonyolódom, egyszerűsödöm azt hiszem. 
Egyszerűen nem vagyok hajlandó bonyolódni. Sosem voltam színészkedésre alkalmas, de ez egyre rosszabb. Egyre jobban szeretem ha tiszta víz van abban a bizonyos pohárban. 
Sosem ment nekem a "kezicsókolomhogytetsziklenni". Ez nem azt jelenti, hogy ne lennék mondjuk kedves...tényleg...kedves vagyok én egyáltalán? Nem is tudom. Mindig azt hittem az vagyok.
Már nem vagyok biztos.

Ha jó kedvem van, mosolygok én mindenkire. Általában jó a kedvem. 
Általában átléptem, továbbmentem ha adódott egy helyzet.
Ma sokszor megállok és elgondolkozom: miért is kéne?
Ma már szelektálok.

Szerettem a feketét, szürkét, sötétzöldet.
Most meg vettem egy gyönyörű orgonalila selyemruhát...

Nem tudom, hogy ez az új élet - új személyiségjegyek kontextusban értelmezendő, vagy csak az éveim számlájára írandó.
Talán kicsit mindkettő.

Az is lehet, hogy a Halálcsillag a rossz oldalát mutatja felém, vagy benne van az Orionban. 
Ehhez nem értek.

Nem akarom rontani az imidzsemet.
Az viszont tény, hogy az utóbbi két hétben három embert is elküldtem a picsába figyelmeztettem finoman arra, hogy ne nézzen hülyének. 
Kettővel közülük úgy tűnik, a továbbiakban kommunikálnom sem kell, és egyáltalán nem bánom. 

Bakker.



3 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Ez a korral jár. Nem, nem öregszünk, hanem ez ezzel a korral jár. Letisztulnak a dolgok és egyre világosabb, hogy az, ami igazán fontos. Szerintem "csak" ennyi.

Christine írta...

Az évek múlásával változik az ember.Egy országváltás még pluszban rájátszik erre. Más lesz a fontossági sorrend és más az emberekhez való viszony. Meg persze az izlés is. Az orgonalila szép. :) De azon se lepődj meg ha egy olyan szin lopódzik be az életedbe amit előzőleg sikitozósan utáltál. :)
Az emberek...az idő múlásával egyre erősödik az érzés hogy öreg vagyok én már bohócnak. Egyre kevésbé tudok jópofizni a kapcsolatok megtartásáért. De inkább legyek egyedül, mint hazug társaságban.

Mami írta...

Nah akkor jó. Köszönöm a visszajelzést. Reméltem, hogy nincsen akkora baj velem.

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...