2014. március 27., csütörtök

Ja, szössz megin'

Becéző szavak

-...papucs orrán pamutboly...
- A boly az a hangyás dolog. Amit te akarsz mondani, az bojt...
- Óó vazze, de hálás vagyok, hogy a wikipédiát vettem feleségül!
- A meszotar.hu-t maximum. Erre nem jó a wikipédia, ahogyan sok dologra nem jó...én csak nem akarom, hogy úgy halj meg hogy nem tudod, nincsen olyan, hogy pamutboly...
- Dehogynincs! Az a meleg srác a szomszédban.

Autóban:

"Bakker... Már megint az orrodat vakarászod? Nem lehet, hogy allergiás vagy a kereszteződésekre?
Ha lepereg előttem az életem, az utolsó képkocka, hogy az orrodat vakarod..."

Nincsenek megjegyzések:

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...