2013. július 31., szerda

A dyscontrolia tünetei

Több dolog összehangolásával indult a probléma. TV, x-box, dvd lejátszó, a házimozi hangfalai plusz ugye  maga a tv- box amibôl az adás jön. A fèrj a temèrdek távirányító helyett egy kontrollerrel szerette volna megoldani a vezérlést, emit én megértek ( bár nekem öttel egyszerûbb volt, igaz, hogy akkor is feliratozva volt nekem, melyik mihez való).  Muszájból mindent kezelni kellett, pl. a skype - amit a tv-n is használunk, mert így az egész családot láthatják az otthoniak - a tv hangfalait preferálja. Ha tv- nézünk, akkor is sokszor elég az, míg ha filmnézés van dvd- rôl, akkor a házimozi is be van kapcsolva, továbbá akkor is ha a gyerekek ( vagy a fèrj, kár lenne titkolni ) játszanak. Tehát egy átlagosnak induló játèk vagy skype úgy indult Tv be, hang ki, másik hang be, HDMI 1 vagy 2 be, box ki... X- box be.
Az univerzális távirányító parasztvakítás - az elôzônek elèg volt egy kicsike ütés, hogy elfelejtse a kódjait, ezt a legújabb, érintôképernyôset meg, aminek mèg hüdedizájnos töltôje is van, tegnap jó negyven percet nyomkodtam, mire elô tudtam varázsolni a gyereknek a HDMI 2- t, hogy vègre az x- box legyen a kèpernyôn.
Két irányba vezet a konklúzió - 1. Totálisan rosszul oldották meg ezeket a kontrollereket, feleslegesen túlbonyolítva, még nehezebbé téve számunkra (értsd: nôk) a már amúgy is képességeink határára èrt technikai cuccok kezelését.
2. A férjem nélkül életképtelennek minôsültem ( bár gondolom ô sem boldogulna egyedül a mosógéppel, bár ezt tutira nem vallaná be).

A konklúzió konklúziója pedig: a haladás szükségszerûen hozta magával a házasság intézmènyét az ôskortól kezdve...

...gyereknek meg megmondtam, jácccóggyá hang nélkül cseszed, míg apád hazaér...

1 megjegyzés:

AtonHotep írta...

Dísz-kontrollia. Már a címben is benne van. Csak dísznek jók ezek a mai kontrollerek. :P

Tej, kiskanál, univerzum

 Megint az van, hogy szombat reggeli közléskényszeremet pár mondatba kell sűrítenem. Addig is fogalmazom majd a fejemben amíg ideérek, viszo...